Sunday 21 April 2013

Bursa n Istanbul Aku Datang Part 5

Hari Ke-Tujuh (18 Mac)

Kringgg Kringgg wake up call. Terus bangun siapkan diri utk solat subuh. Mlm tadi aku dah packan semua brg dlm beg, mana yg nak masuk kargo mana yg hand luggage. So pg nii lps breakfast aku nak merayau di sekitar hotel. Semalam aku ternampak Fridge Magnet btk silipar kat satu kedai  Dimaklumkan 'Check Out' jam 10.30 pg. Berlepas ke Airport jam 11.00 pg. If tiada jammed yg teruk, dijanga sampai  di Airport jam 11.40 pg. Flight ke Kl jam 2.45 ptg. TL kata cukup masa utk urusan check in. Dijangka sampai KLIA jam 7.10 pg kesokkan harinya. After breakfast, aku pun rayau sambil snap gambar yg patut.


View dr bilik hotel sebaik sahaja bangun tidur


 View Trem kat Station tak jauh dr hotel


 View Masjid tak jauh dr Hotel

View Trem dr arah yg bertentangan

View Masjid dr dekat


Snap sana, Snap sini...tiba-tiba aku teringgat duit Lira aku dah habis kena cari Money Changer. If not tak lunchlah aku kat Airprt nanti. 

Tepat jam 11 pg kami bergerak ke Airport. Seperti yg dijangka urusan check in selesai dan kami ada masa utk solat n lunch sblm immigresan check. Kekawan pintu masuk ke Mas Airline paling jauh dr immigresen. So sesiapa yg first time sila awal sikit ke immigresen. Flight delas 15 minit. Kira oklah tu..,,Tepat jam 3 ptg kami berlepas pulang ke KLIA.., Selamt tinggal Turki, ada rezeki kami dtg lagi.,,,,,,,,

 View hotel kami tinggal di Istanbul


1 comment:

  1. Tram tu duduk kat tengah tengah jalan ek ! Bagus jugak location hotel ni berdekatan dgn tram station. Bila lah i pulak nak sampai ke Istanbul ni ???

    ReplyDelete